een nieuwe begin

theEndHR

Vorige week heb persoonlijk mijn schooljaar bij Edudelta Onderwijsgroep afgesloten met een leuk leerlingenuitje, mijn collegejaar aan de Hogeschool sloot ik vorige week met het inleveren van twee herkansingen waarvoor ik me in de vakantie flink heb ingespannen. Tijd voor nieuwe schoenen..

In Rotterdam hebben we de traditie om het schooljaar te openen op het stadhuis; ik was er met interesse aanwezig: indrukwekkende speeches over onderwijsvernieuwing en de financiering ervan, een spoedcursus jongleren van Codarts Circusschool en een afsluitende netwerkborrel waar ik contacten heb kunnen opdoen voor mijn afstudeeropdracht van komend collegejaar. Hier een kleine impressie: opening school jaar 2015/2016

Momenteel sta ik klaar om naar Inholland te gaan voor de opening collegejaar 2015.
I keep you posted 🙂

Een gedachte over “een nieuwe begin

Geef een reactie

