tijd voor evaluatie & reflectie

In de aanloop naar de deadline van afschrijven en inleveren van mijn paper, schrijf ik evaluaties en reflecties, check ik spelling, verwijzingen & APA, maak ik met mijn leerteam plannen hoe we elkaar kunnen voorzien in de allerlaatste peer feedback en review.
We boekten en vierden vandaag onze laatste gezamenlijke studiesuccessen, waarmee we een ijkpunt plaatsen om een inspannende periode af te sluiten.

Tot zover ben ik met smartphones in het VO aan de slag gegaan en staat er een paper in een gevorderd stadium in de steigers over  de initiatie en implementatie van specialisten e-learning in het MBO, ga ik op korte termijn de vernieuwingscapaciteit van vernieuwende docententeams onder de loep nemen en zal ik innovatief curriculum  ontwikkelen, hiervoor heb ik mezelf voorgenomen om binnenkort een inspirerende onderwijspraktijk te vinden, hiervoor heb ik al ideeën omtrent waar hiervoor de grootste behoefte is in maatschappij anno 2016…

Waar we dit allemaal voor doen??  Mijn peers en ik hopen straks als MLI’er, teacher leader, onderzoeks of omkeerdocent, bottom-up initiator en/of innovator de 21e eeuw aan te kunnen.

AAEAAQAAAAAAAARQAAAAJDViNDg2OWMyLWI1MzMtNGY1ZS1hOTY0LTQzNzJkN2VmN2Y3MA

Ondertussen probeer mezelf een beeld te vormen van de toekomst van de horeca docent… en vond ik op de valreep een geweldig interview over interpersoonlijke docent-competenties in de 21ste eeuw,

door niemand minder dan…


>> Sir Ken Robinson <<

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s