TEDx

Mocht je 8 minuutje over hebben vandaag, dan volgt hier een korte masterclass over mijn metier: Gastvrijheid
Gunnarsson, legt aan de hand van respect, persoonlijke ontwikkeling het concept gastvrijheid uit en is op zoek naar waardevolle dialogen.

               Gunnarsson on hospitality           

Zelf zit ik klaar om druk aan het schrijven te gaan en voel me zeer geïnspireerd door Jan, om een didactisch verantwoorde cocktail van LOB,ondernemend gedrag en het concept Hostmanship op te nemen in een hotelschoolcurriculum.
Mocht je nog een best practice voor mij weten, dan heb ik daar maar wat graag een dialoog voor over.
HAVE GREAT DAY!!!

Geef een reactie

