Zin in leren 2.0

Aan de vooravond van de herkansing van mijn LA1 ‘ Zin in leren’ stuitte ik op motiverende bijvangst van Michiel Lucassen op Vernieuwenderwijs. Toepasselijk gegeven dat Michiel noemt dat in falen een bron van leren en motivatie zit. ‘Fail fast and fail often’ is het mantra dat hij aanhaalt verwijzend naar Astro Teller’s ‘ Unexpected benefit of failure….. met die gedachte schrijf ik aan de laatste alinea, waarin ik kritische feedback geef op een peer uit mijn leerteam.  🙂

trial-and-error

Laat hieronder vooral weten wat Astro’s TED talk met jou doet..

update: 1 juni heb ik de bijvangst van de kern gescheiden, mijn darlings gekilled en ‘ zin in leren 2.0’ aangeboden voor beoordeling. zie hier..                ZinInLeren_Ligterink2016

 

Geef een reactie

